Ciasteczka owsiane z żurawiną

Kilka dni urlopu przyczyniło się do tego, że udało mi się w końcu zebrać i upiec ciasteczka owsiane. Jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego. Są wilgotne, czego się nie spodziewałam ale to działa tylko na plus, bo doslownie można zjeść ich całe mnóstwo. Przepis zaczerpnęłam z  bloga Mamalife i minimalnie go zmodyfikowałam. Rodzynki zamieniłam na żurawinę a zamiast oleju kokosowego (którego akurat nie miałam w domu) dałam olej rzepakowy. Jeżeli wahcie się czy dodać mąkę to sugeruję to zrobić. Przynajmniej dwie łyżeczki, tak jak jest w powyższym przepisie albo nawet więcej. Serdecznie polecam je na deser albo przekąskę w ciągu dnia.  Trzymajcie się ciepło kochani. W końcu mamy wiosnę! 😉 zabic_podzial_i_refleksy2

 

Skomentuj

