Jeszcze trochę zimowo…

Pomimo, że ostatni weekend w Gdańsku był wyjątkowo ładny jak na początek wiosny, pochmurna pogoda i lekki chłodek powróciły. Z racji tego, że należę do osób ciepłolubnych i przede wszystkim ubieram się adekwatnie do pogody a nie pory roku, postanowiłam wstawić post ze zdjęciami, które były robione już jakiś czas temu, aczkolwiek mam nadzieję, że jeszcze ktoś będzie mógł się zainspirować tym casualowym lookiem. Rolę główną pełni w nim gruby sweter, który kupiłam podczas tegorocznych wyprzedaży zimowych, gdyż stwierdziłam, że nie mam niczego tak ciepłego w swojej szafie. Na początku zastanawiałam się czy jest to sweter, który uda mi się w ogóle  wykorzystać w panujących na pomorzu warunkach klimatycznych. Ostatecznie jednak jestem z niego niesamowicie zadowolona i zakochana w tym jak ładnie prezentuje się w towarzystwie najzwyczajniejszych, czarnych spodni. Pięknie wygląda i przede wszystkim jest cieplutki i milutki w dotyku. Jeden z najlepszych nabytków ubraniowych w tym roku.

DSC034652017-03-3--21-52-35glekko_zatrzec_z jednej_bardziejrozmyj_tyl_zabij_gownozabij_galazkeutnij_od_goryzabic_gowno_na_ziemi_i_na_na_drzewie_i_rozmyc_tlozatrzec_tloutnij_od_gory2

 

Skomentuj

